Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

czwartek, 2 stycznia 2014

Sylwester ;

 Jak wam miną Sylwester ? Gdzie go spędziliście ? :)).Ja w tym Roku spędziłam go w Lublinie ze znajomymi  :)).Bliżej północy dotarliśmy wszyscy na Plac Litewski,gdzie organizowana była tak zwana ''impreza'', Pojawiło się ok. 8 tys.osób,którzy przyjechali świętować Nowy Rok razem z Lublinem .Tej nocy wystąpiły 'gwiazdy wieczoru' ; Kayah i Kasia Cerekwicka i jeszcze kilku innych,ale nie pamiętam.O północy na publiczność spadł deszcz błyszczącego konfetti i każdy zaczą składać sobie życzenia,każdy życzył sobie Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku.Później zaczą sie pokaz fajerwerek,najpiękniejszy jaki kiedykolwiek widziałam. :).! Zdążyłam zrobić kilka zdjęć,które nie są najlepsze patrząc jakościowo.








                                                
                                           
                                                

                                                   









Mam nadzieje,ze i wy równie dobrze spędziliście sylwestra.:)) 




6 komentarzy:

  1. ale śliczna sukienka ♥ gdzie kupiłaś?


    http://anddreamsbecomeareality.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę Ci ,że spędziłaś sylwestra w takim dużym mieście :)
    Śliczne zdjęcia ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post i cały blog! :D

    Zapraszam do komentowania, obserwowania za obserwacje i lajkowania mojego fotograficznego bloga
    http://ugphoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja swojego sylwestra spędziłam w towarzystwie chłopaka i znajomych :) pięknie wyglądasz w tej sukience :)

    www.no-more-surprises.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. swietnie sie bawiłas widze :) rewelacyjna sukienka :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie sylwestra spędziłaś. Ja skromnie w domku :D

    Obserwuję i zapraszam do mnie do obserwacji :)
    http://swiat-recenzji.pl

    OdpowiedzUsuń